19 Aralık 2014 Cuma

GÜNAYDIN

Bazı sabahları sebepsiz yorgun uyanmaktan bezdim. Çareyi vitamin haplarında, şifalı çaylarda aradım ama açıkçası bana fayda göstermedi.  Son bir senedir denediğim ve bana iyi gelen bir yöntem geliştirdim. Sabahları kahvaltı etmek yerine kendime bir karışım hazırlıyorum, o karışımı içip evden çıkıyorum.  İnanın enerji düzeyim süper oluyor J sindirme zorluklarına ve yağlı poğaça sonrası suçluluğa bire bir  deva J




Herkese uygun olmamakla birlikte işte tarif:

  • ·         1 yumurta ( evet çiğ yumurta J)
  • ·         3 çorba kaşığı yulaf ezmesi
  • ·         1 çorba kaşığı keten tohumu
  • ·         1 orta boy muz
  • ·         2 portakalın suyu
  • ·         1 tatlı kaşığı bal ( tatlı sevenlere)



Hepsini blenderdan geçiriyorum ve içiyorum.  Ne hazımsızlık, ne mide asidi yükselmesi, ne yorgunluk… öğlene kadar kuş gibi geçiyor. Öğlende oturup kebap yiyip J  başladığım yere geri dönüyorum J




2 yorum:

  1. Ben tam bir süt severim:) Bu tarifi süt ile yapmayı denedin mi?

    YanıtlaSil
  2. Sütlü başka tariflerim var. Onları da ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil