15 Ocak 2015 Perşembe

DIY YEŞİL DUVAR ÖNERİLERİ

Satsuma Cafe açılışa doğru giderken, her gece kocaman boş duvarlara ne yapacağımızı düşünür oldum.  Bin bir fikir arasından hem sıcak hem de yaşayan bir duvar oluşturma isteği ön plana çıkmasına rağmen kısıtlı bütçemizin son dirhemleri ile akılcı bir çözüm oluşturmak hayallerim zorlayıcı J 
Çöp olarak atılacak materyallerden çeşitli yüzeyler oluşturup, kullanılmış saksılara kendi ellerimizle dikeceğimiz bitkicikler koysak nasıl olur acaba. Hem malzemeye para vermemiz oluruz, hem de apartman hollerinde yalnız kalmış bitkiciklere yeni bir yuva kazandırırız diye düşünüyorum.  Birçok uygulama yapmak mümkün, bunu ilk düşünen ben değilim ki birçok uygulama alternatifi buldum:






Bu uygulamalar arasından deri ile yapılan ahşap raflara aşık oldum. Üstelik kendim bile yapabilirim, ne Ala J One Kings Lane tasarımcıları sağ olsunlar durumu özetlemişler. Bu hafta bunu gerçekleştireceğiz. Burcucum kolları sıvamaya hazırlan J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder